Försättsbild

Försättsbild

måndag 26 april 2010

Måndag med träningsvärk

Idag kom jag lite sent till jobbet. Gav mig iväg i lagom tid men halvvägs kom jag på att kortet för att larma av låg i min andra jacka.. Ringde två kollegor som brukar va tidiga men ingen av dem skulle in till kontoret idag så det var bara att cykla hem igen och hämta kortet.

Dagen flöt på som vanligt men var rätt seg. Måndagar är inte min grej, minst sagt. Är ofta seg efter helgen och idag hade jag också träningsvärk sen min löprunda i lördags.

Vi ska byta lokal på jobbet och de andra började flytta över dit idag. Snyggt och ljust blir det så man blir sugen på att flytta efter bara borden kommer.

Väl hemma cyklade jag ner en sväng på stan, sen hem och lagade mat, cyklade till Maxi för å fixa lite saker. Sen gick jag hem och lagde klart mat, bråkade lite m Emil och sen gick jag ut å sprang. Det var tungt, men har insett att jag måste ta tag i mig för att bli lite mer fit. Då det var klart och då jag ätit lite mat så hävde jag i mig en tårtbit som jag köpt på Maxi. Så den och träningen tog ut varandra. Gött.

Låt er inte luras. Tårtbiten var hur stor som helst. Minst ett halvt kilo. Nu ska jag och min mage gå å lägga oss. G'natt.



Inga kommentarer: