Försättsbild

Försättsbild

söndag 28 november 2010

Första advent...

... och jag vaknar till ett översnöat Skövde (igen!). Men det är mysigt, när man väl är inne (c: Sen gör det att det blir väldigt lätt att komma in i advents-stämning då det ser ut såhär då man tittar ut genom fönstret:



Idag är planen att gå och fixa ett busskort - hoppas bara det är öppet någonstans, annars blir det problem att ta sig till jobbet imorgon. Sen ska jag mest ta det lugnt, plocka lite.. Ja, ni vet.. Planera lite för veckan..

Här kommer lite bilder som är bättre än de jag la ut igår - blir ju bättre i "dagsljus". (c:



Frukost i lite bättre ljus










Har ni testat denna? den smakar pepparkaka, men vet väl itne direkt om det är det man vill ha till frukost.. Lite väl söt. Passar nog bättre till efterrätt om du frågar mig.



Har jag visat denna förresten? Tycker den är så fin. Tjusiga detaljer och självklar nu till julen! Finsk, köptes för 10 kronor förra året (!) tror jag!




Inga kommentarer: