Försättsbild

Försättsbild

söndag 15 april 2012

Fler saker till salu...

... kommer här. Jag skriver inte ut några priser utan du får maila mig om vad du är intresserad av så säljer jag till högstbjudande, blir enklast så då jag har flera som är intresserade av samma saker. Jag fyndar i stort sett alltid så har ej köpt något för hutlösa pengar själv så våga fråga (c: Köper du många saker kanske jag bjuder på lite mängdrabatt (c:


Sju koppar, åtta fat i kanonskick, okänd tillverkare, minst 40 kr



Sex assietter, en med nagg resten fint skick, engelskt porslin by Kathie Winkle, ironstone Broadhurst Staffonshire, minst 5 kr styck



Sex assietter, Finnish Flint Elina, nyskick! Minst 10 kr styck



Helianthus, Upsala Ekeby UE, fem assietter, perfekt skick, minst 15 kr styck



Granit, ungerskt porslin, sex assietter, ganska grovt porslin, minst 5 kr styck



Sex assietter, engelskt, Broadhurst, Ironstone, Garland, minst 5 kr styck

Har även Verco-koppar, gröna mindre och bruna större.

Hör av er om ni är intresserade av ngt!

Inga kommentarer: