Försättsbild

Försättsbild

söndag 29 april 2012

Jag är så arg...

... nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår kväll sökte jag lite på Blocket. Kom till en annons som nyss hade lagts in på flera Berså-delar till ett bra pris. Jag ringer honom och vi kommer överens om att det är mitt bara jag hittar någon som kan hämta det. Jag ringer senare och ber honom hålla det tills imorgon, att jag vill ha det men inte har fått tag i någon som kan hämta.. Än... Han lovar att hålla det till mig Idag ringer jag S för att fråga om han kan hämta det. - Det kan han! Lyckan är total! Jag ringer han som ska sälja det för att säga namnet på den som kommer och hämtar det, att han hör av sig i eftermiddag, att allt är klart. Då har gubben sålt det. Detta är ANDRA gången jag blir snuvad på Berså. Sist var det en i Lkpg som sålde. Vi satt i bilden påväg dit, hade pratat på telefon och var överens och han hade sagt var jag kunde ta ut pengar. När vi är utanför Lkpg ringer jag för att säga att vi är på g. Då har han sålt det.

Varför kan jag bara aldrig få ha lite flyt? F L Y T stavas det!!!

Vad är det med er människor som har Berså och som inte vet hut?! Som inte vet att en överenskommelse är just det - en överenskommelse? Det var f*n bättre förr!

2 kommentarer:

Kristin S sa...

Hmmm...tur kanske då att du inte fick Berså om det gör en personlighetsförändrad....? (fast tycker liiite sybd om dig ändå!)

/K

khina sa...

Känner igen mig till 1000. Nästan än värre när man bor så långt norrut som vi å det man hittar finns söderut. Heder vet nog inte folk ens hur man stavar till idag!!Så många resor har fått ställas in...