Försättsbild

Försättsbild

fredag 26 oktober 2012

Fyndläge...

... var det förra helgen. Jag gick upp till Stallqvarn. Där stod fyra whiskyglas som jag kände igen. Men jag var osäker på om det var samma som E så gärna vill ha.. Så jag kände och klämde... Sen struntade jag i det...

Väl hemma så fortsatte ja kolla, mäta och klämma på de två whiskyglas som var köpta nya, till dyrt, dyrt pris. Och jo! Visst var det samma som jag köpt där uppe. Så ja slängde mig på cykeln och for dit igen. de stod kvar!

Jag inhandlade alltså 4 stk Gaissa whiskyglas för 60 kr. Ordpris för ett är 179 tror jag.. Iittala (c:

Perfekt skick!


Tung i foten...


1 kommentar:

Herr Movarp sa...

Fint fynd!
Jag har den glasservisen, varenda glas köpt på loppis :-) Jag saknar några whiskyglas bara ;-)

Av de stora drinkglasen tror jag att jag har typ 18 st eller nåt :-D