Försättsbild

Försättsbild

torsdag 25 oktober 2012

Varje kväll...

... så går jag runt och tänder en massa ljus i vårt vardagsrum. Jag har läst någonstans att man ska ha minst fem ljuspunkter i varje rum. Jag vet inte alls om det stämmer men jag tycker iallafall att det blir så himla mysigt! En bra sak med att det är höst! Egentligen finns det en massa bra saker. Hösten är lite av en favoritårstid för mig. Det är bara det att jag inte alls känner för en lång halvdan vinter.. Och man vet ju att den kommer... Efter...

Men innan det blir mörkt och jag börjar tända upp med små ljus överallt, då tycker jag att ljuset är så underbart! Försökte fånga det igår men blev inte så bra. För ljus vid fönstren.. Men ljuset som är i rummet kan man ana sig till, och det var fint!


1 kommentar:

precis en sån sa...

Känner precis som du att hösten är en skön årstid men att man bävar inför den lååånga tråkiga vintern!