Försättsbild

Försättsbild

lördag 20 april 2013

Alltså dessa pelargoner...

... världens bästa och finaste blommor! Och de luktar mormor också! Vår!!!



Idag gick jag upp vid åtta och gick ut och sprang. Vaknade i morse och låg bara och tänkte på jobbet så det gick liksom inte att somna om.. Och sen är det ingen idé att sova för länge på helgen för då blir veckan skit sen när jag måste upp halv sex. Men det blev ju bra till slut ändå. Efter ett varv runt sjön så blev det frulle och sen en runda på stan med fina I och R!
Sen har jag läst på balkongen! Riktigt härligt väder!

Förra helgen var jag på Vårträff med RFSU: Vi lärde oss mer om RFSU:s internationella arbete - vilket visade sig varra enormt! Lärorikt men ett väldigt fullspäckat schema så när jag väl var redo för helg sen så började veckan igen. Denna helgen hade vi inga planer. Så välbehövligt och skönt.

Nu är det en hel del roligt framöver: Nästa helg kommer kusinerna hit - yey! Sen ska jag till Norge på konfirmation - Yey! Och helgen efter det Berlin! - Yey! Keeping busy!

Inga kommentarer: