Försättsbild

Försättsbild

torsdag 8 oktober 2009

Då var det snart helg igen

Skumt det här. Känns som om tiden går fortare då man är arbetslös. Har så mkt å göra hela tiden. Inga stora projekt men lite olika. Sy dukar, måla ram, gå på loppis, på möte m arbetsförmedlingen, träna, jobba på friskis, handla mat, städa, tvätta osv... Tiden bara går å nu har snart en vecka gått igen.. förstår inte.. men skulle ju va kul å göra ngt som känns lite mer "riktigt"..

Är helt trött i kroppen idag. Kan vara att kroppen nu börjar förstå och ställa in sig på denna fett-diet, vad vet jag? Hittade en sida m en brud igår som gått ner 30 kg på ca ett år.. Det e helt galet.. Men hon var ju rätt rund innan.. Sägs tydl att ju mer fett du äter m denna metod, desto mer tappar du. jag har ju ingen våg så jag vet inte hur det går direkt.. Ej så viktigt heller. Gör det mest för att testa hur/om det funkar. Känner att jag borde träna idag men orkar nog inte. Tror kroppen behöver vila lite. Får väl ta en promenad eller nåt sen.

Imorgon kommer Maria å Ida! Hjärtstjärtarnas återförening! Nu var det inte alls längesen som vi sågs heller så det ska bli kul! Har inga planer för helgen dock. Har mest funderat på vad vi ska äta.. Måste baka nytt lchf-bröd å sånt tills imorg å städa lite. Men det blir nog bra. Ska bli kul iaf. Sen blir det nog en del softande, tv; idol å fotboll.

Lägger inte lite kort på saker jag gillar i vår lägenhet.. Here it comes!

Inga kommentarer: