Försättsbild

Försättsbild

måndag 19 oktober 2009

Trött

är jag.. Somnar med ont i halsen och vaknar med det men på dagen mår jag prima.
Idag skulle jag testa en ny LCHF-rätt. Kokos/nötplättar... Gjort på just det och på grädde å ägg. Var väl okej men gör ej om det på ett tag.. Till det åt jag grädde å bär.. Känns ju sjukt fett å så men ja. Vad vet jag. Blev mätt iaf.
Idag har jag promenerat. Först gick jag å Emil t Maxi å¨handlade mat. Sen gick jag ner på stan å lämnade tillbaka skinnpajen. Expediten var en sån där ung sjukt jobbig tjej som tjatade om hur snygg den var så jag ville bara strypa hennes lilla smala hals med jackan och skrika: Köp den själv då!!!! Men det gjorde jag inte. Tog mina pengar och gick däremot. Det gjorde jag... Sen gick jag hem.. Sen gick jag till friskis för att lära mig larma.. Sen gick jag hem i ösregnet. Väl hemma drack jag kaffe å surfade. Skrev ett argt mail t min handledare på ams så nu ska jag dit på möte i övermorron *oops*
Slutligen blev det kväll å jag drog iväg t friskis för å jobba. Den dan den sorgen.

Inga kommentarer: