Försättsbild

Försättsbild

tisdag 6 oktober 2009

Trött i kroppen...

.. är jag efter att ha gått på ett 75 minuters steppass och ett medelpass. Varför blev det då så? Jo. Jag tänkte att step här skulle va så som det var i Vbg.. men det var det inte. Nej, det var typ jag och 10 andra brudar som vad jag efter 5 minuter förstod var dansgalna och koreografifantaster.. Eller så var jag bara jävligt kass. Tror nog på det. Jag har aldrig känt mig så himla kass och klumpig någon gång (förutom första gången då man visar sig näck för ngn (c:   ). Det var hemskt.. Lite kul också men det var sjukt svårt.. Så många rörelser som var svåra i sig och när jag väl kunde dem så skulle de sättas ihop med en massa andra. Jag sög.. fett... Alla andra var grymma. Kan ju bero på att de visste rörelserna och så men ändå... Vet ej om jag ska dit mer, borde väl det, för att öva upp mig å inte bara ge upp.. Men vem vet, blev så himla stel också av folk som stod utanför å tittade in. Nej.. Så när de 75 minutrarna hade gått så kände jag att jag ville göra ngt jag kunde.. Så då blev det medelpass... Och nu skriker min kropp på sömn.. Eller vård eller bara lite vanlig vila.

Inga kommentarer: