Försättsbild

Försättsbild

fredag 19 februari 2010

Thank God it's friday!

Så himla skönt! Nu har jag en hel helg framför mig. Ska bara ta det luuugnt, kanske ta en sväng på stan, gå en promenad, lite loppis, källsortering, vin, bubblor och lite annat gött. Ska bli underbart och väldigt välförtjänt! Gick en snabb runda på stan idag och hittade en kanonfin klänning från h&m. Såg den på nätet igår och den var slut såld där. Tyvärr i 100 % polyester som jag har så svårt för, men den var så fin så kunde ej låta bli. Se bild nedan. Det var en klänning kvar i affären och den var såklart till mig! Kollade förresten in Sonia Rykiells klädkollektion för h&m. Inte snygg enligt min smak.. för mkt starka färger.. För mkt bassetts wiengummi på ngt sätt. Barnkollektionen är okej men inte resten..


Nu ska jag sitta här och bara ha det skönt i min lilla vita soffa. Slänga upp fötterna, snaska på ngt onyttigt och bara va och invänta kvällens os-höjdare (c;

Ha en bra helg nu allihop!

Inga kommentarer: