Försättsbild

Försättsbild

måndag 31 maj 2010

Träningsvärk

Vaknadet imorse och hade världens träningsvärk i låren. -Varför? -För att jag hade taigt på mig själv hela natten! Nej, skämt (ni som lyssnat på ett speciellt P3-radioprogram förstår). Nej, för att jag sprang upp och ner för en stege igår och målade. Men upp gick jag.

Kom till jobbet. Skulle iväg t Af och informera idag. Kände mig inte så laddad och blev sjukt illamående lagom till att min chef hämtade mig. Vet ej om jag nervös eller vad det var.. Kanske. Det gick bra iaf, fick ut de svar vi behövde.

På em. kom syrran å Anna å hämtade mig. Vi drog hem, käkade, gick promenad, drack thé, sen drog de och jag spran.g Skönt! Hoppas det gör att träningsvärken släpper tills imorgon.



Sötnosen!



Finnig moster med godisbiten (Hallå!?!?! Skulle man inte sluta få finnar någon gång? Iaf då man fått grått hår?!?!?)



Bus!

Inga kommentarer: