Försättsbild

Försättsbild

söndag 10 oktober 2010

Det var den helgen

Fredag: Fullspäckad dag. Blev avfirad på jobbet - oväntat men uppskattat! Sen fick jag träffa han som ska ta över efter mig för första (och antagligen sista) gången. Tyckte synd om honom. Han fick sitta och lyssna på mig en hel dag. Massa info.. På kvällen blev det middag med några kollegor och sen blev det sent i säng!

Lördag: Gick upp 9, åt frukost och sen tog jag långpromenad till två loppisar. Vid lunchtid kom mamma och pappa. Vi gick en sväng på stan. Sen drog vi upp och plockade lite svamp på berget och efter det blev det god middag och vin! Avslutade kvällen med att spela spel! Mamma och pappa hade med sig en av de två möbler ja köpte förra helgen:



Ett härligt skåp för bara 50 kronor! Ett fynd!

Idag har vi åkt på lite loppis samt till Sötergården där jag fick ett presntkort av mina kollegor. Köpte en härlig blomma samt lite krukor och annat fint!

Nyss kom jag hem från att ha sett filmen "Hämnden" - Susanne Biers senaste film. Mycket bra och sevärd, men hemsk..

Inga kommentarer: