Försättsbild

Försättsbild

fredag 22 oktober 2010

Vit morgon..

... var det imorse då jag vaknade. Hela Skövde var vitt och likaså cykelbanorna.. Eller nej. De var mer gråvita, framförallt spåriga och isiga.. Så det tog mig 30 minuter att cykla till jobbet och jag hann precis dit tills lektionen startade.. Nu har det mesta smält bort men nu fryser det på och är halt. Jag har inget alls emot snö men i trafiken är det ingen höjdare.

Var på loppis en sväng efter jobbet men köpte inget! Jag har verkligen legat av mig. Jag är inte riktigt på humör utan vill mest slänga, skänka, röja undan. Har förresten bestämt mig för att göra mig av med min samling jumbokoppar så om någon är intresserad - hör av er! Så länge får ni ha en skön helg. Jag ska däcka i en bortlovad soffa nere på stan och ha det gott!



Några av Jumbokopparna på översta hyllan

Inga kommentarer: