Försättsbild

Försättsbild

torsdag 18 augusti 2011

Fler inköp...

... har det blivit den sista tiden:





Små tallrikar som är kanon att ha under blomkrukorna för de fångar upp en del vatten! 2 kr styck!



Små söta tallrikar/skålar, engelskt porslin Royal Alma i kanonskick! 2 kr styck.



Knappt en repa!



En liten blus för en femma. Liknande bäck och bölja-tyg...



Och två sittdynor à 10 kr styck.



Och slutligen:



--- en liten Willow-assiett från Rörstrand till mamma som samlar!

Som ni ser så har jag startat en Stajnich - loppisliv sida på facebook och nu kan du också gilla mina inlägg här på bloggen (om du har ett facebook-konto). Vill du så gå gärna in på min sida på facebook och gilla. För får jag fler "gillningar" så kommer jag äga själva domänen sen... Eh... Fattar knappt själv vad det innebär med tror att själva sidan med dess namn och allt kommer bli min då.. Definitivt.. Eller nåt!

Inga kommentarer: