Försättsbild

Försättsbild

tisdag 30 augusti 2011

Jag har köpt ett nytt bord...

... på loppis. Stort var det. Min sambo har alltid sagt att han vill ha ett stort soffbord.. Jag skickade lite bilder till honom, ringde och rådfrågade den ena och den andra medan bordet var reserverat åt mig i en timma. Sen klippte jag till!
Idag tog vi med pressenning och gick bort mot Gengåvan för att hämta ut det. Vi bar och bar. Det var tungt. Sen passar skiten inte till resten av det som vi har. Bordet är helt enkelt för stort. Skulle säkert va snyggt om man hade en stor soffa, men vi har två små, varav en är en guldig rokoko... Det blev inte bra så nu e jag less.. Det som skulle bli så bra... I teak och allt. Numrerat, snygga ben och var tydligen dyrt i inköpspris sa hon i affären. Men nej nej... Vet någon vad det är? Nu måste det bort.. Vill inte se det som gjorde mig så besviken )c:





Inga kommentarer: