Försättsbild

Försättsbild

fredag 11 december 2009

Obama och jag...

landade igår i Norge. Klockan 7.00 var jag framme i Trondheim och allt hade gått bra. Sov från och till hela natten men var ændå lite sliten då jag kom fram. Træffade kusinerna och fick åka med Maria hem. Igår fick hon sitt resultat från hennes examen i juridik och det hade gått bra. Nu har hon læst in en juristexamen på dubbel hastighet. Inte illa! Låter som ett intressant arbete det dær, dær kan man ju verkligen gøra skillnad. VAr hemma hos henne och fick træffa hennes son en svæng. Såg honom sist før tre år sedan så det ær ju ett bra tag sen (C:
På kvællen åkte jag till Anita och dær ær jag nu. Hon bjød på god mat och vin och uppdaterade mig på vad om kommer hænda. IDag ska vi ju på fest med hennes jobb. Ca 400 pers kommer och god mat vankas. Ska bli spænnande så måste gå och førbereda mig lite nu. Ska stryka och greja. Sen blir det en tur till IKEA med Maria och sen luciafirande på dagis (C:

Inga kommentarer: