Försättsbild

Försättsbild

tisdag 8 december 2009

Packa

Idag packar jag. Imorgon kväll tar jag ju natt-tåget till Trondheim för att träffa släkten. Det ska bli kul och jag känner mig laddad! Mend et är svårt å packa. Vad jag minns av Trondheim så var det alltid kallt då vi var där förr.. Men har kollat vädret lite och det verkar inte så farligt.. Så jag får hoppas jag har tagit med mig några kläder som duger där uppe.
Annars har jag inte gjort så mkt. Köpte lite julklappar igår, skönt å ha kommit igång lite iaf. Men har en hel del kvar. Julkorten är dock skrivna. Iallafall några.
Nej nu måste jag fixa lunch, packa klart, träffa min jobbcoach och sen tar jag bussen till Lidköping där jag möter upp m mamma som ska kolla in hennes barnbarn. Ha det! Här får ni en vintervild på veckans resmål: Trondheim!








(Taget från wikimedia)

Inga kommentarer: