Försättsbild

Försättsbild

torsdag 1 juli 2010

Semester tack...

... för nu orkar jag snart inte mer. Jag är helt färdig. Klassrummet på jobbet har noll AC och när 20 personer sitter i samma sal med datorer så blir det rätt hett. Imorgon ska vi ha lite avslutning för de som började den 15 februari. Det är väldigt få, 4 stycken. Några har redan slutat och så har det kommit nya istället och vissa har fått förlängd tid hos oss. Jag e lite nervös. De har gått och tisslat och tasslat i en vecka nu. Jag har förstått att de ska fixa ngn present och så. Jag tycker sånt är jobbigt. Trist tjej - jag vet - men jag har rätt bestämd smak och får jag ngt jag inte gillar så år jag lite ångest över att jag ej kommer använda det... Mmm.. Stort problem.

Sprang idag igen. Först cyklade jag till jobbet. Sen hem å käkade en macka så skulle jagiväg å spela beach men visste ej var planen var, bara att den var nära KSS - sjukhuset. Så sen kom jag upp dit och började ringa Emil... För han var vid planen. Efter 20 samtal och en timmas letande gav jag upp och åkte hemåt. Då ringer han. Yes... Fan vad arg ja va.. Han viste att jag skulle komma men tittade aldrig telefonen. Han hade glömt sätta på ljudet - visst, sånt händer ju alla men gjorde att jag cyklade runt sjukhuset som en idiot och fick inget ut av det förrutom typ 1.3 mil extra i benen. Sen hem, lagade mat, sprang och nu har jag ätit och mår illa. Livet är underbart.

Imorgon AW - hoppas det blir kul. Behöver lite glädje just nu.

Inga kommentarer: