Försättsbild

Försättsbild

tisdag 22 september 2009

Billingen

Idag gick vi upp på Billingen... Skövdes stolthet eller nåt. Men innan det så vaknade jag som vanligt tidigt för att vaqra halvredo att vikariera. Men icke. Så till skogs bar det. Väl ute så började det regna från sidan och väl uppe var vi lite lätt blöta. Men vi tog en runda och fikade lite men sen gick vi hem. Det var för kallt...

Nu sitter jag å slösurfar på tradera å lägger bud på saker som jag ändå aldrig end up with. Emil är å jobbar natt å jag har tränat. Jag är uttråkad. Det är tur att jag har Emil ändå. Annars vore livet här kasst. Annars hade jag iofs inte varit här men ändå..

Till helgen bär det kanske av t Lkpg. Saknar staden väldigt mycket och människorna. Och behöver klippa mig.. Och litar bara på Karvan the man.. Får se hur det blir. Vill ej invadera för mkt å verkar itne som om så många har tid med mig.

Nu sova..

Inga kommentarer: