Försättsbild

Försättsbild

söndag 13 september 2009

Söndagsseghet

Hemma igen efter en mycket lyckad helg i jkpg:
Fredag: träffade först Helena på tåget till jkpg. Det var planerat så men inte mindre kul för det. Var fint att ta igen lite. Sen gick jag å Elin på stan och åt en jättegod pastasallad på mackmakeriet. Mkt gott! Sen the å snack. Efter det träffa Maria å Ida å åka hem t Ida och Niklas. Åt massa god libenesisk mat och hade det trevligt.
Lördag: Upp å äta frukost å göra sig klar för loppis (köpte två fina dukar och massa knappar). Sen en sväng till Idas kolonilott och sen fika och runda på stan. Köpte en fin grönprickig topp/cardigan. Sen var det hem å förbereda mat och ha det gott, piffa sig och sen iväg på kräftkalas i kolonin. Det var mysigt och jättegod mat! Sen buss hem och vidare intag av alkohol. De flesta droppade av vid ett men jag, Marcus och Arvid satt uppe till halv sju och diskuterade en massa om genus och sexualitet. Sjukt intressant. Rob ringde också. Kul men ovant å prata engelska.
Söndag: Gick upp runt tio. En sväng t Ikea och sen in på stan för att ta promenad m Anders å Emil. Då kom de på idén att jag skulle låsa in mina väskor på stationen - smart, om det ej varit för att det ej fanns någonstans å låsa in väskan på förutom på ica... Och de stängde vid fyra vilket resulterade i att mina väskor är kvar i jkpg men jag är i Skövde... Helena kom som en räddande ängel å ska åka å hämta skiten imorg å sen får vi se hur vi ska få det hit. Klumpigt slut på lyckad helg men gör ändå inte så mkt. Allt har varit så bra, gott och kräftigt.

Tack för helgen ni inblandade! kort kommer då jag fått tillbaka mina väskor och därmed kameran..

Inga kommentarer: