Försättsbild

Försättsbild

söndag 20 september 2009

RÖSTA!!!

Idag är det kyrkoval! Vem bryr sig egentligen? Inte så många, men jag tycker ändå att man borde gå och rösta. Vi får ju rösta och då tycker jag att vi ska göra det! Det finns ju faktiskt en hel del olika partier att rösta på så då tycker jag att man borde lägga ner lite tid å leta efter ett av dessa partier som kan stämma överens med ens egna åsikter... Annars kan andra partier som inte e så demokratiska ta chansen - så är det ju i alla dess val där det är lågt röstdeltagande... Så ta chansen, gör din plikt: RÖSTA!

Igår var det kick off på Friskis. Det var workshops och debatt och det var kul. Fick chans att prrata lite mer med folk som verkat trevliga innan - och som inte gjorde mig besviken igår heller. Det var trevligt. Sen blev det middag och vin! Alla fick flera glas vin men jag fick bara ett. Men, men, jag hade kul ändå! Maten var väldigt god och sällskapet var nice. Sen var det dags för film, Stieg Larssons nr 2. Den var bra men blev lite besviken på en del skådisar. I vissa delar så var det väldigt dåliga insatser, nära pinsamt. Men, men... Jag väntar med spänning på nästa film.

Nu ska jag njuta av en heldag med min Emil innan han drar iväg å jobbar natt. Första gången vi äter frulle ihop på över två veckor nu. Så det var nice.

Slutligen: RÖSTA!

Inga kommentarer: