Försättsbild

Försättsbild

onsdag 16 september 2009

Ullared tar på krafterna

Igår var jag på ullared med syrran å thomas. Det var riktigt kul men blev en lång dag. 03.50 gick jag upp. Käkade frulle å fixade matsäck (nybakt morotskaka, tre jättebitar å kaffe å the). Sen tog jag 5.00-busen till Skara, väntade där tills de kom å hämtade mig i bilen. Sen körde vi ner och var väl vid GeKås 8.30. Då drog det igång.. Och sen fortsatte det till 19.50, strax innan man blir utslängd från affärerna. Det var en lyckad dag. Lisa å Thomas köpte mkt till bebisen så klart och mkt annat krafs. jag köpte massa krafs, två par byxor och en skiva med Hassle som är helt underbar... Han känns som den ultimata artisten för mig. Helt underbar röst och sköna texter... Lyssnar på den nu medan jag ska börja städa och fixa här.
Har dragit på mig en förkylning så tar det lite lugnt några dar. Nästa vecka ska det då vikarieras hoppas jag.. Vara mer tillgänglig än jag varit denna vecka..
Det är väl det som händer.. Tvätt, utflykter och att jag fortf väntar på min väska från Jkpg. Helena var dock en räddande ängel och hämtade ut den i måndags s åvet att den är på säker mark (c:

Inga kommentarer: