Försättsbild

Försättsbild

måndag 14 juni 2010

Missförstådd Måndag..

Ja.. Idag är en sån där dag då det känns som om allt jag gör blir fel. Fast ändå inte... Svårt å förklara. Men jag känner mig mkt missförstådd...

En bra sak har iaf hänt. Jag har sprungit mig till huvudvärk. Alltid ngt.. Sprang riktigt långt tror jag så det e ju bra.

Saknar helgen. Den var go. Saknar vänner. De är fina.

Gjorde om i hyllan i köket för några dar sen... förra helgen var det nog då jag fick ett ryck.. Ville ha lite mindre saker som syntes så nu ser det ut såhär...




Minus hyllan överst så är den lite mer somrig och luftig. Jag har satt fram min samling jumbokoppar också. Dricker dock inte så mkt thé längre. It used to be my signum but not anymore... Things've changed...




Kass bildkvalité men med blixt blev det ännu värre...



Och andra hyllan... KOmmer nog snart ändra de båda igen, är ej helnöjd..

Det var det roliga och livfulla inlägget av mig idag. Har för mkt huvudvärk (vätskebrist?!?!) för å skriva mer. Hare!



Inga kommentarer: