Försättsbild

Försättsbild

söndag 22 augusti 2010

Lugnare färger...

... vill jag ha i mitt gästrum. Så när tre härliga tjejer från pluggtiden i Lkpg lämnade gästrummet för helgen så gjorde jag om. Jag bytte ut de vassa färgerna mot mer dova och lugnare färger. Mycket av alla textilier som jag tog fram är från min resa i Asien, framförallt Laos. Det blev lugnare helt klart. Kanske inte riktigt som jag vill ha det, eller som jag tycker är det snyggaste. Men det blev lugnt. Och det ville jag ha idag. Kanske byter imorgon igen (c:






Nya gardiner från Åhléns rean. Båda för 69 kronor. Ger så fint ljust tycker jag.




Kass bildkvalité... Vill ej ta med blixt och med min kamera blir det såhär då..

Annars har helgen varit bra. Har pratat en del gamla minnen, pratat barn, framtid, jobb, giftermål och annat som ska avverkas under en tjejhelg. Lisa (syrran) å bebis (Anna) kom också å tjejade med oss. Helhelg!

Självklart hann vi med lite loppis också! Men kort på fynden kommer längre fram då jag tvättat dem (c:

Inga kommentarer: