Försättsbild

Försättsbild

tisdag 3 augusti 2010

Och så kom hösten...

Idag började jag jobba efter mina två veckors semester. Det var okej att komma tillbaka men fullt upp. HAde gärna haft ett långt sommarlov med SOL... Men, men.

När ja cyklade till jobbet så tog ja på mig min jacka - tur det för det var riktigt kallt.

Igår så köpte ja nya gardiner till sovrummet så man verkligen kan stänga ute allt ljus å bara ligga inne å kura. 70 kr för två breda långa längder i ekologisk bomull! Det e inte dåligt! Blev dock mörkt men har så ljust i alla andra rum så det får va så ett tag.



För att spä på höststämningen ordentligt så öppnade E-hjälpen idag efter sommaruppehållet. Det betydde en massa nya studenter som shoppade järnet. Så detta året får jag en massa nya konkurrenter om fynden. Illa. Ytterligare höstfaktorer var att vi gjorde grönsaker i ugn. Sjukt mkt höst för oss. Men gott.







Igår var vi förresten en sväng på loppis igen. Töreboda. Jag köpte fem stycken av de glas som ni ser ovanför på bilden à 5 kr. Det var bra och de är härliga och dricka ur och sååå snygga!

Inga kommentarer: