Försättsbild

Försättsbild

söndag 19 december 2010

Jönköping...

... är en härlig stad där det händer mycket. Dock är den väldigt parig. Överallt ser du par. Det verkar inte som om man hänger så mycket med sina polare utan mest i par. Iallafall var jag ser då jag är där - och jag är ändå där lite då och då  och tänker ofta på det.

Helgen har varit lugn och fylld av mycket prat, god mat och några vändor i affärer!

Niklas - Idas sambo - frågade i fredags vad vi skulle göra:

Niklas: Jaha, har ni några planer för helgen?
Vi: Eh.... (tystnad, brukar ej ha planer)
Niklas: - Som vanligt då?..... Äta?

Kul!

Här kommer lite bilder på deras finfina lägenhet (halvhus) (c: Kommer lägga upp mer bilder imorgon men måste bara nämna lördagens sysselsättning: Vi kollade Twilight - filmerna, alla tre på kvällen. Jag har helt missat hypen runt det och hade inga förväntningar. Jag blev H E L T  S Å L D!!! Och ja, det är lite pinsamt. En tjej nära de 30 ska kanske inte bli det, men sån är sanningen! Vi grät nästan då vi insåg att nästa film kommer om minst ett år. Bajs.




Fina stilleben everywhere!



Idas egensydda jalusier gjorda av snyggt tyg från IKEA.



Sött!


Ännu fler stilleben - vackert!




String och prickar!



Vacker dörr in till pysselhörnan!



Snygga lampan!



Frukost den 4:e advent!


Inga kommentarer: