Försättsbild

Försättsbild

onsdag 29 december 2010

Update

... kunde kanske behövas efter dessa tysta dagar. Har varit hemma hos mamma och pappa. Har läst - twilight, snart två böcker, ska börja på den tredje och har beställt den fjärde plus den första filmen. Ja, jag e fast. har beställt en systemkamera och lite andra filmer. Har vart en kort sväng i Uddevalla m mamma å moster, inga direkta fynd. Åkte skidor i måndags, nära 12 km och höll på å avlida, men det var skönt ändå. sen har jag packat, haft ont i magen, haft panik och velat flytta från Skövde, kanske Sverige, gått promenader, läst lite mer, gråtit till OS-krönikan igår, handlat mat och idag har jag installerat mig i Skövde igen. Hemma? Nej. detta är inte hemma. Hemma ÄR faktiskt inte där mina saker är... Och det mottot ska jag försöka förbättra till nästa år. Mindre prylar, mer livskvalité.

Nu läsning. Vampyrer, varulvar, ungdomskärlek - livskvalité...

Inga kommentarer: