Försättsbild

Försättsbild

lördag 11 december 2010

P-fest

var det igår. Det var jättekul! Alla var igasen och dansade och drack. Maten var god, sällskapet trevligt! Kanon helt enkelt. Men är seg idag. Det värsta är att jag lyckades övertalas att vara med på stafett-vasan med ett lag från skolan. det ångrar jag bittert idag och ska låtsas som inget på måndag i skolan. Gillar ju att åka skidor och så men gillar inet tävlingar. Blir för nervös. Så nej, det ska jag hoppa av. Det som händer på p-fester brukar ju inte räknas ändå, eller hur är det?

Idag var planen att dra till Gbg och julhandla. Men sen insåg jag att nej. Det vill jag inte och jag orkar inte. Så istället drog vi till Tidaholm (c: Bra val eller hur? Till Återbruket. Det blev några fynd men inget superfynd som sist då jag köpte jättefina glas. Men skit i det. Det var fint att ha gjort något av dagen iaf.

Nu är Emil på någon fest och jag väntar på att ostkakan ska bli varm i ugnen. Sen ska jag se sex and the city 2 och sen ska jag nog somna. Hoppas ni har en fin helg!

Här är bilder på några av de senaste fynden:



Bricka 5 kr!



Hade egentligen på sig ett metallhandtag men lyckades få bort det. Vill ej ha det som den ishink den är utan som en kruka eller skål, gillar tonat glas! 5 kr



Julig skål/bytta från Steninge, perfekt till julgröten för 10 kr




Teburk 10 kronor



Kuvertväska i äkta skinn 5 kr

Inga kommentarer: