Försättsbild

Försättsbild

tisdag 14 september 2010

Hemlisen...

... var att jag har fått ett nytt jobb! På en högstadieskola här i stan, en skola i min smak, en sån jag vill arbeta på. Det är ett vikariat till sommaren med chans på en SO-tjänst efter sommaren. fram tills dess ska jag vara resurs.

Jag fick veta det i onsdags, sa upp mig i torsdags och med min uppsägningstid så borde ja börja arbeta om ca en månad. Det känns väldigt kul och spännande! Men också läskigt och trist att lämna deltagarna på mitt nuvarande jobb. Samlade alla 25 idag för att berätta att ja skulle sluta. Det var jobbigt och väldigt blandade reaktioner... Men det blir bra hoppas jag.

Det var det. Är fortf. halvsjuk. Ont i huvudet och har nog lite feber, hostar så ja nästan spyr å känner mig väldigt hängig.. Så nej.. Inget mer bloggande idag (C:

Inga kommentarer: