Försättsbild

Försättsbild

onsdag 29 september 2010

Svamp å lägenhet

Slutade jobbet lite efter fem idag. Cyklade hem. Klockan sex drog vi ut i svampskogen. Kom hem kvart över sju med två kassar trattisar!, vilket blev fyra tidningar med rensad svamp! Härligt! Sen iväg för att se på en lägenhet. En helt sjuk lägenhet. Köket var underbart. Det var hur stort som helst och jag bara såg framför mig hur vi lagade många, goda middagar och hade stora bjudningar med massor av vin! Men den var väldigt svårmöblerad och saknade det jag saknar mest med denna lägenhet: Balkong... Ah.. Vad svårt det är det här med lägenhet..






ANnars är ja så himla trött. Näsan bara rinner och jag är trött, trött, trött.. Har just druckit en stor mugg te nu och det var iaf mysigt. Imorgon drar Emil till Paris och jag blir kvar här. Sånt e livet. men ja får gå på släktkalas på lördag - mys!

Inga kommentarer: