Försättsbild

Försättsbild

onsdag 1 september 2010

Zebra...

... är en mycket snygg design på några koppar som jag gärna skulle vilja äga... Så i förra veckan, när jag fick en av alla tidningar ja prenumererar på, så såg jag att mio har gjort en servis som heter Zebra. Fotot var taget uppifrån så man såg bara konturerna på koppen och dess vita insida. Koppens fat hade dock liknande snygga ränder som de äkta Zebra-kopparna har, dock ej samma. Så jag blev sugen. Kommer aldrig ha råd med de där äkta ändå så om det har kommit några fuskisar så kunde det ju va kul att ha två av dem.. så idag kom jag dit, efter jobbet. Men fy vad fula!!! Koppen var svart.. Och det gjorde att allt såg lite taffligt och billigt ut. Tyvärr mio, inte min stil.. Hade kanske vart snygga om förväntningarna inte vore så höga.. Men med det namnet och den reklamen som jag sett.. Då kunde de inte bli annat..

Synd! Såhär ser originalet ut, finns i flera färger!



Bild från: metropol.se

Och fejken, eller iaf lik fejken:



Bild från porslinsshopen.se

Inga kommentarer: